THE HEALTHY GUIDE

Zasady!

W dzisiejszym wpisie chciałabym poruszyć tematykę związaną ze zdrowym odżywianiem. Osobiści nie stosuję żadnej skomplikowanej diety, a jedynie listę zasad, którą stopniowo wprowadzam do swoich nawyków żywieniowych. Swoją listę stworzyłam na podstawie literatury i własnych doświadczeń, a także konsultacji z dietetykiem. Efekty przyjdą z czasem, ale gwarantuje Wam, że się pojawią. Nie będą to tylko promienna cera, czy piękne włosy, ale przede wszystkim dużo wewnętrznej energii, dobre samopoczucie i zdrowie. Proszę dajcie znać co sądzicie o takim stylu zdrowego odżywania? Czy Wy stosujecie jakieś diety? Jeśli macie pytania o którykolwiek z podpunktów i potrzebujecie rozszerzenia zostawcie wiadomość w komentarzach! Zaczynamy!

1. Każdy dzień zaczynam od szklanki przegotowanej, ciepłej wody z wyciśniętą połówką cytryny.

2. Po ok 30 minutach od wypicia szklanki wody jem śniadanie, które jest zawsze ciepłe. Przykładowo: płatki gryczane z jagodami goji, nasionami chia i orzechami / jajka w każdej postaci itd.

3. Stosuje zasadę nie łączenia: białka z węglowodanami

4. Owoce zawsze zjadam przed obiadem, nigdy wieczorem.

5. Nie jem kwaśnego i tłustego jednocześnie.

6. Nie popijam posiłków – zawsze piję na 30 min przed i 30 min po posiłku

7. Nie jem fast foodów

8. Używam dużo zdrowych przypraw, jak: kurkuma, imbir, cynamon, kardamon

9. Herbaty czarne zastąpiłam herbatami ziołowymi i zielonymi.

10. Ograniczam nabiał do minimum.

10174925_546130925506117_7972688438953945091_n

 

PC: Internet

 

Advertisements